Cuelgamuros. Una tenda de records futurs

01/10

DIMECRES 1 d'OCTUBRE 19:00 h — MEMÒRIA HISTÒRICA

"Cuelgamuros. Una tenda de records futurs".
El projecte proposa una reflexió crítica sobre la desaparició del Valle de los Caídos a través de la pràctica artística. Aquesta presentació s'emmarca en el context de la licitació per a la museïtzació del monument feixista, la commemoració dels 50 anys de la mort del dictador i la recent exposició impulsada per parlamentaris d'extrema dreta en el Parlament Europeu.

Tindràs l'oportunitat, si assisteixes, d’intervenir el Valle de los Caídos i també de eliminar-lo tantes vegades com ho desitgis i d’escoltar i conèixer a:

María Amparo Gomar Vidal (València, 1983) és artista visual formada a la Facultat de Belles Arts de Sant Carles (2009), la School of Visual Arts de Nova York (2011) i la Universität der Künste Berlín (2015). La seua pràctica s’articula al voltant de qüestions com memòria, gènere i identitat.
I a Vanesa Peña Alarcón, comissària d'art i productora cultural que col·labora de manera in[ter]dependent amb institucions, artistes i agents culturals. Formada en Història de l'Art (UCM), actualment cursa el programa CuratorLab a Konstfack University of Arts de Estocolm. Ha desenvolupat projectes a la Xina, Estats Units, Alemanya, Mèxic i Espanya, centrant-se en les dimensions crítiques i conceptuals de l'art contemporani. 

Modera la presentació: Lucila Aragó.

Veure més

Iniciar sessió per a deixar un comentari
Colectiva 27
01/10: art