Pujada al Garbí

14/11: Colla excursionista

DIUMENGE 14 NOVEMBRE. 08:00 h — SENDERISME

PUJADA AL GARBÍ -Serra Calderona- (Camp de Túria)

Eixida: 8:00 h (davant de l'estadi del Mestalla a l'avinguda d'Aragó)
Dificultat: Mitjana
Durada: 5 hores
Longitud: 15 km
Desnivell: 520 m

Recorregut: Ruta semicircular. Eixirem des de l'aparcament del restaurant San Antonio, passat Serra, en direcció al Castell de Serra, per pista. Passem per la Font de l'Ombria, on a pocs metres ens desviarem a l'esquerra, deixant la pista i agafant un camí, costera amunt, el GR que ens portarà fins a la Font de Barraix. En aquest punt deixarem el GR per agafar un PR que ens portarà fins al pla del Garbí, envoltant un penyal per la cara nord, i travessant un bosc típic mediterrani, molt bonic en aquesta època de l'any. Des del pla accedirem al pic del Garbí per un xicotet tram de carretera.

Per a la tornada retrocedirem sobre les nostres passes un o dos quilòmetres, creuarem a l'altre costat de la carretera i agafarem la pista en direcció al Castell de Serra, des d'on arribarem de nou a la Font de l'Ombria, i des d'ací al lloc d'eixida.

Dinar: Restaurant San Antonio (Serra)

Per a apuntar-vos, telefoneu al 963922088 o escriviu al correu collaexcursionistacr@gmail.com
Bo d’ajut: 2/4 euros.

Nota: La Colla excursionista de Ca Revolta no es responsabilitza de les accions, ni d’accidents o lesions de les persones participants a l’eixida organitzada. És recomanable comptar amb una assegurança pròpia.